Jestem mamą dwójki dzieci. Na blogu będę pokazywać uroki bycia mamą, umieszczać relację z wyjątkowych wydarzeń w naszym życiu,
a także testować, recenzować i polecać produkty różnego rodzaju, zarówno dla dzieci, jak i dla mam.
Dla każdego coś miłego:)

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Paczka od Gerber'a:)

Niedawno Gerber na Facebook.com zorganizował serię konkursów w ramach promocji swoich nowych tubek z musem owocowym:)
Trzeba było wymyślić rymowankę zachęcającą dziecko do zjedzenia tubki na spacerku. Edycji było kilka- każda dla innego smaku.
Oczywiście chętnie biorę udział w takich konkursach i tym razem było nie inaczej.
Udało się! Wygraliśmy w jednej z edycji. Nagrodą były tubki z musikiem.
Dziś dotarła do nas paczuszka.







W paczuszce były trzy tubki- każda w innym smaku oraz coś co mnie zaskoczyło- łyżeczka dokręcana do tubek wielokrotnego użytku:)

Jesteście ciekawi szczegółów, jak zasmakują Olkowi nowe tubki?:) Śledźcie bloga! Szczegóły już niebawem:)

5 komentarzy:

  1. świetnie! gratulacje! niestety ale ja nie mam głowy do rymowanek i wierszyków :D my jeszcze nie miałyśmy okazji wypróbować tych nowości :) oby smakowało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie zabawy w rymowanki hehe:) A jak przy okazji można coś wybrać, to w ogóle super:) My mieliśmy już takie tubki z innych firm. Z Gerbera nie, więc zobaczymy:)

      Usuń
  2. gratuluje :)https://zwyklejmamy.blogspot.com/2016/08/6-pomysow-na-zabawy-logopedyczne.html

    OdpowiedzUsuń