Jestem mamą dwójki dzieci. Na blogu będę pokazywać uroki bycia mamą, umieszczać relację z wyjątkowych wydarzeń w naszym życiu,
a także testować, recenzować i polecać produkty różnego rodzaju, zarówno dla dzieci, jak i dla mam.
Dla każdego coś miłego:)

wtorek, 30 sierpnia 2016

Książeczka "Plac budowy" i naklejki wielokrotnego użytku

Przeglądając portal Facebook często natykam się na ciekawe artykuły, posty. Tym razem było nie inaczej. Trafiłam na informacje o poście u Maamaa Baalbinkaa, ta temat książeczek z niezniszczalnymi naklejkami. Od razu mnie to zaciekawiło i siup "wskoczyłam" na bloga o tutaj.

Olek jest prawie dwulatkiem (prawie, bo niestety jest z grudnia)... Ale jak to zwykle dzieci w takim wieku uwielbia naklejki. Niestety..na prawdę cięzko jest mu wytłumaczyć, że tej naklejki nie da sie przeklejać nieskończoną ilość razy... Lub naprawić jej jak sie zwinie lub potarga...
A o to jest rozwiązanie! Nie trzeba już tego robić:)
Po przeczytaniu posta ww. postanowiłam Olkowi zakupić taką książeczkę z naklejkami:)

To był strzał w dyche! Książeczka jest fantastyczna! Z jednej strony mamy historyjkę, a z drugiej zadania do rozwiązywania. Naklejek jest całe mnóstwo. Są takie co można naklejać, gdzie się nam podoba i są takie, które wykorzystujemy do wykonania zadań. Książeczka jest więc edukacyjna. Uczymy się z niej kolorów, kształtów,, liczenia, nazw przedmiotów na budowie i innych:)










Polecam szczerze!

Przy tej okazji zaopatrzyliśmy się jeszcze w kilka innych książeczek:) Jestem z tych, co uważają, że książek nigdy za wiele hehe:)






Fantastyczna książeczka z odgłosami zwierząt, zarówno dla synka, jak i dla córci:)










 Książeczka również z naklejkami, tym razem już jednorazowymi. Maluch dzięki tej książeczce uczy ćwiczy motorykę małą, poznaje kolory. Pierwszy raz spotkałam się z takimi naklejkami- kółeczkami:) Świetna sprawa! Olkowi się bardzo podoba.



A tu mini książeczki-harmonijki:) Dla córeczki:)


Zachęcam Was drogie mamy, drodzy tatusiowie, babcie, ciocie,dziadkowie, czytajcie jak najwięcej dzieciom! Ćwiczcie z nimi od najmłodszych lat!:) Tym bardziej, że w dzisiejszych czasach mamy tyle fantastycznych pomocy edukacyjnych.

3 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że książeczki z naklejkami wielokrotnego użytku przypadły Wam do gustu ☺ Fajnie być dla kogoś inspiracją ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe szczęście etap naklejek mam już za sobą :) mieliśmy taką z z ubrankami dla lalki i też można było ja dowolnie ubierać i rozbierać i naklejki się nie niszczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super książeczki :) Tę z naklejkami kiedyś mieliśmy :)

    OdpowiedzUsuń