Jestem mamą dwójki dzieci. Na blogu będę pokazywać uroki bycia mamą, umieszczać relację z wyjątkowych wydarzeń w naszym życiu,
a także testować, recenzować i polecać produkty różnego rodzaju, zarówno dla dzieci, jak i dla mam.
Dla każdego coś miłego:)

piątek, 26 sierpnia 2016

Sowa i konkurs charytatywny dla Ani

Kochani, tak jak zapowiadałam na fanpage (tu link) -nowy pościk!

Wiecie o czym?:)

Tak! Tematem będzie ta oto prześliczna sówka ze zdjęcia.
Jakiś czas temu na facebook.com Nasz Zwariowany Świat   zorganizował konkurs urodzinowy pt. "Urodziny Minnie i Micky- czyli 1 urodziny Ziny i 2 urodziny Kacperka). Z racji, że lubimy brać udział w konkursach, wysłaliśmy swoje zgłoszenie. Taka była nasza praca:


  Udało nam się wygrać przecudną sówkę, Której sponsorem była Zaczarowana pętelka. Koniecznie zajrzyjcie,! Sowa dotarła do nas wczoraj. Jakie było moje zdziwienie-oczywiście pozytywne_ gdy ją zobaczyłam. Byłam przekonana, że to będzie taka mała maskotka, a to taka poduuuuuuucha:)
Pani sponsor pytała mnie, jaki chcemy wzór:) Napisałam tylko, ze dla dziewczynki z napisem Julka i że kocham miętowy. Reszta miała być niespodzianką.
Jaka cudna niespodzianka! Trafiona w gust w stu procentach! Taka prześliczna:) Wymarzona.
Julce też się bardzo spodobała.








Wspaniała jest, prawda?:)


Obecnie na tym samym fanpage trwa konkurs charytatywny dla Ani Mrowczyńskiej. Oto kilka słów o Ani: "Ania nie chodzi, nie mówi. Każdy dzień to ogromna walka... walka o jej każdą sekundę życia,Potrzebne są pieniazki by , Maleńka mogła korzystać z bardzo drogich suplementów, rehabilitacji, terapii a także każdej potrzebnej wizyty u lekarza. Nie poddajemy się, ponieważ oprócz rehabilitacji zbieramy na specjalistyczny wózek inwalidzki, materac z polem magnetycznym, siedzisko do kąpieli, wyjazd na delfinoterapię. To wszystko, aby Anusi żyło się jak lepiej, aby jej życie wydłużyć, aby mogła cieszyć się każdym dniem i by mogła doczekać przyjęcia leku EPI - 743, który jest w badaniach klinicznych" Dokładniej historię Ani poznacie tutaj
Zasady konkursu nie są trudne- należy wysłać pracę na temat "Buziak dla Ani" oraz wpłacić dla niej pieniążki. Szczegóły tu

Was też serdecznie zapraszam! Razem pomóżmy Ani w walce z chorobą. Wesprzyjmy ją i dodajmy jej otuchy. Dzięki cudownym sponsorom na uczestników czekają fantastyczne nagrody (razem z Karoliną, jako "Mamcie dwie" równiez coś przekazałyśmy)

Jeszcze na koniec: kto śledzi nasz fanpage Mamcie Dwie , wie, że Olek mi wczoraj zagorączkował... Niestety, nie skończyło sie na jednym razie. Ma antybiotyk a temperatura niestety wciąż skacze... Podobno ma jakieś szmery i czerwone gardło. Mam nadzieję, że szybko wyzdrowieje.. Zal mi go, bo taka piękna pogoda.Trzymajcie kciuki! 

2 komentarze:

  1. Fantastyczna jest poducha :) zawsze warto brać udział w konkursach, tym bardziej charytatywnych.
    A Wasza konkursowa praca? super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszka cudowna !! Pracą konkursową jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń