Jestem mamą dwójki dzieci. Na blogu będę pokazywać uroki bycia mamą, umieszczać relację z wyjątkowych wydarzeń w naszym życiu,
a także testować, recenzować i polecać produkty różnego rodzaju, zarówno dla dzieci, jak i dla mam.
Dla każdego coś miłego:)

piątek, 19 sierpnia 2016

Znowu lato:))

W ostatnich dniach coś pogoda nas nie rozpieszczała.. Sierpień.. lato... gdzieś się schowało.. Ale o to i jest! Wróciło:) U nas dziś była przepiękna pogoda:) 25 st w cieniu, a w słońcu wręcz upał momentami:) Zawsze staram się z dziećmi wyjść na polko, jeśli tylko nie pada:) Tak było i dziś:) Zaliczyliśmy spacerek po wsi.
Pewnie nie jeden z Was zastanawia się, jak chodzę na spacery z dwójką takich maluchów. Otóż mam taki wspaniały wynalazek:

 dostawka-siedzisko na gondolę dla drugiego dziecka firmy BABYDAN

(zdj. zaczerpnięte z aukcji allegro)

Wspaniała rzecz, ale niestety małopopularna i ciężko ją zdobyć.
Nam udało się ją wylicytować:) Jesteśmy baaardzo zadowoleni:)
Oluś, rzecz jasna, chodzi na nóżkach, ale jeszcze nie przejdzie tak dużo, jak chodzimy, troszkę chodzi jeszcze po swojemu, no a ciężko mi go nosić mając wózek z Julką, więc takie siedzonko to mega ułatwienie.

Oluś również bardzo chętnie pomaga mi wozić wózek:







Wracając do dzisiejszej pięknej pogody, nawet udało się dzis nalać Olkowi wodę do baseniku i mógł się chlapać i ciapać:)




Niesamowite ile frajdy może sprawić dziecku troszkę zimnej wody w baseniku:)

Julcia "kocykowała":





Sówka Julci z serii Forest Friends od Canpol Babies (tym razem zakupiona):) Jest to maskotka z pozytywką:) Kupiliśmy Julci nową, gdyż ta, co miała po Olusiu już się zużyła..:( Jest cudowna! Ma tak piękne kolorki.. No i wygrywa śliczną melodyjkę:)
Przepiękna żyrafka jest od Bibelotnik- dla każdego coś wyjątkowego
Jakiś czas temu udało mi się wygrać ją w konkursie  na fb, zorganizowanym właśnie przez Bibelotnik. Był to konkurs rozdawajka-typu losowanie:) Aż niewiarygodne, że się udało!
Żyrafka z jednej str ma materiał bawełniany, z drugiej minky. Jest to przepiękny sensorek z metkami. Ogonek ma taki polarkowy z węzełkiem.


Mam nadzieję, że jutrzejszy dzień będzie równie piękny jak ten... a zapowiadają 27 st. Oby się sprawdziło:))

4 komentarze:

  1. świetne siedzenie! nie spotkałam się z czymś takim. zaobserwowałam taki jakby stopień ale go się mocuje na dole wózka i dziecko może na nim stać lub siedzieć :) prawdziwy starszy brat, i jaki siłacz!
    sówka cudowna, bardzo kolorowa- również się nad nią zastanawiałam. korzystajmy póki jest pogoda bo zaraz będzie o wiele chłodniej, deszczowo i szaro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne !! Łał . a do spacerówki też istnieje coś w ten deseń? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że do spacerówki jest jeszcze inny bajer:) np takie cosik https://www.google.pl/search?q=baby+lascal&safe=off&espv=2&biw=1440&bih=775&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj9zIG85NHOAhUGXSwKHSC5CZUQ_AUIBigB#safe=off&tbm=isch&q=dostawka+do+w%C3%B3zka&imgrc=BKcDZ1oeH_9DIM%3A

      Usuń
    2. Są też wózki podwójne jak dla bliźniaków-dwie spacerówki lub rok po roku gondola+spacerowka ale to już droższa impreza. No i są takie podstawki do stania, o których wspomniała Karolina

      Usuń