Jestem mamą dwójki dzieci. Na blogu będę pokazywać uroki bycia mamą, umieszczać relację z wyjątkowych wydarzeń w naszym życiu,
a także testować, recenzować i polecać produkty różnego rodzaju, zarówno dla dzieci, jak i dla mam.
Dla każdego coś miłego:)

czwartek, 18 sierpnia 2016

Pierwszy- na powitanie:)

Kochani, witam Was bardzo serdecznie:) Długo zastanawiałam się, czy zakładać bloga,czy jest w ogóle sens... Myślałam nad tym, czy dam sobie radę z dwójką maluchów i jeszcze z pisaniem bloga.
Ale właśnie.. Przy dwójce szkrabów potrzebuję pewnej odskoczni. A więc jest.. Blog mój:) O mnie, moich dzieciach, o pierdółkach z życia wziętych.  Może uda się testować i recenzować różne produkty... W końcu będę miała jakąś odskocznię, będę mieć gdzie się chwalić, a także wyrzucać swoje żale:)

Tak na prawdę, to pewnie gdyby nie Karolina, blogerka, założycielka bloga (tu link),
prawdopodobnie szybko bym się na to nie zdecydowała. Oczywiście wsparł mnie też mój ukochany mąż:)

Teraz do rzeczy:

W grudniu 2014 roku urodziłam najcudowniejszego na świecie synusia:) Aż nie mogę uwierzyć, że jest z nami już ponad 19 msc:)
Oto on:




Nasza rodzina w czerwcu, a dokładnie w Dzień Dziecka wzbogaciła się o córeczkę- Julkę. Oluś odkąd tylko wróciłyśmy ze szpitala, był nią zachwycony. Mimo, że sam jest jeszcze mały, bardzo się o nią troszczy. Często zdarza się, że gdy Julka płacze, Oluś jest przy niej pierwszy, robi jej "cacy", daje buzi, a nawet dzieli się z nią swoim cumelkiem hehe.

Przedstawiam Wam Julcię:


Tak moje kochane dzieci prezentują się razem:

(zdjęcie zrobione zaraz po przyjściu ze szpitala)

A tu zdjęcie bardziej aktualne:



Uroczy są, prawda?:)

Bycie mamą to taka cudowna sprawa. Mamy jednego dziecka na pewno potwierdzą, że dziecko daje tyle radości i miłości. Ja mam ich dwójkę, a to oznacza podwójnie dużo radości i miłości!:)
Chciałabym się z Wami tą radością dzielić.

Na dziś to by było na tyle... Jeśli jesteś ciekaw naszego bloga, obserwuj, zostawiaj ślad. Byłabym bardzo wdzięczna za zapraszanie znajomych do obserwowania:)

Do następnego:)

4 komentarze:

  1. Obserwuję! Dzieciaczki cudowne :) Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. super:) dziękuję!byłabym jeszcze wdzięczna za dodanie do obserwowanych:)

      Usuń
  3. Świetne Maluchy :)
    hihi,dziękuje za miłe słowo :)

    OdpowiedzUsuń